Το grammaline δεν παίρνει θέση και δεν ταυτίζεται με την πολιτική άποψη των άρθρων που αναδημοσιεύονται. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Έρχονται και τα ΑZMIM στον Έβρο! - Ακούει κανείς;

Ένα ντοκουμέντο για όποιον αμφιβάλει γι αυτό που έρχεται με ταχύτητα... τρένου από την Ανατολή: 
Το πρωτότυπο του ερπυστριοφόρου τεθωρακισμένου – αμφίβιου προωθητή γαιών (bull dozer) AZMIM (Amfibi Zırhlı Muharebe İş Makinasι:    >>>
Αμφίβιο Θωρακισμένο Όχημα Μηχανικού) βρίσκεται ήδη στην Ανατολική Θράκη εκτελεί τις τελευταίες δοκιμές και σε έξι μήνες θα ενταχθεί στις μονάδες Μηχανικού του τουρκικού Στρατού και ειδικότερα στην 1η Στρατιά με έδρα την Κωνσταντινούπολη η οποία έχει στις τάξεις της τον κολοσσιαίο αριθμό των 100.000 ανδρών (μόνο κινεζικές Στρατιές συγκεντρώνουν τόσο μεγάλο αριθμό προσωπικού).

Στόχος: Η διάβαση του κωλύματος που συνιστά η ελληνική αντιαρματική τάφρος στον Έβρο μέσω πλήρωσής της με χωμάτινους όγκους για να καταστεί δυνατή η γεφύρωση!

Ένα 100% επιθετικό όπλο, του οποίου 5 μονάδες μπορούν μέσα σε δύο ώρες καλυπτόμενα από πυρά υποστήριξης να καλύψουν την τάφρο σε μήκος 100 μέτρων! Υπεραρκετών για δημιουργία ρήγματος στην αμυντική διάταξη.

Πρόκειται για έναν ερπυστριοφόρο τεθωρακισμένο – αμφίβιο προωθητή γαιών (bull dozer) που βασίζεται στο ήδη υφιστάμενο όχημα τύπου Μ9 ACE (Armor Combat Earthmover: Τεθωρακισμένος Προωθητής Μάχης) της αμερικανικής BAE (πρώην BMY). Οι συνολικές ανάγκες του τουρκικού Στρατού έχουν προσδιοριστεί σε 36 οχήματα. Τα υπόλοιπα 24, πέραν το 12 πρώτων, εκτιμάται ότι θα συμβολαιοποιηθούν μετά τη παράδοση τις πρώτης παρτίδας.

Ο γαιοπροωθητής ΑΖΜΙΜ, έχει βάρος περί τους 17 τόνους και διαθέτει θωράκιση που του παρέχει προστασία από θραύσματα πυροβολικού και όλμων καθώς και από πυρά όπλων ευθυτενούς τροχιάς διαμετρήματος μέχρι και 14,5 χλστ. Η μέγιστη ταχύτητά του ανέρχεται σε 48 χλμ. ανά ώρα, η δε αυτονομία κίνησής του, φτάνει τα 370 χλμ.

Είναι πλήρως επιχειρησιακό όχημα με ικανότητα επιβίωσης σε περιβάλλον υψηλού κινδύνου: Οι δύο χειριστές του, οδηγός και αρχηγός πληρώματος  βρίσκονται προστατευμένοι στο διαμέρισμα τους που κλείνει με δύο θυρίδες οροφής και δύναται να εργαστούν, παρατηρώντας μέσα από γυάλινα περισκόπια. Οι θέσεις τους βρίσκονται στο πίσω μέρος του οχήματος, γεγονός που τους παρέχει σημαντικά αυξημένη παθητική προστασία σε περίπτωση προσβολής του εμπρόσθιου μέρους του οχήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: