Το grammaline δεν παίρνει θέση και δεν ταυτίζεται με την πολιτική άποψη των άρθρων που αναδημοσιεύονται. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Στήνουν παράλληλο κράτος στη Θράκη!


Παράλληλο κράτος προσπαθεί να δημιουργήσει η Άγκυρα μέσω των συστηματικών, και μεθοδευμένων ενεργειών του τουρκικού προξενείου, με το "ελληνικό" κράτος να παρακολουθεί ανήμπορο, και χωρίς καμμία ουσιαστική αντίδραση.
Στην φωτογραφία εικονίζεται ο μουσουλμάνος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στη Ροδόπη, >>>
Αχμέτ Χατζηοσμάν ενώ κρατάει την ομπρέλα για τον Τούρκο πρεσβευτή.
Πιστοποιητικά και αιτήσεις που συντάσσονται μέσα στο τουρκικό προξενείο Κομοτηνής, καθ’ υπαγόρευσιν, καταθέτουν μουσουλμάνοι γονείς στη Θράκη προκειμένου να εγγράψουν τα παιδιά τους στην Α’ Δημοτικού των μειονοτικών σχολείων του υπουργείου Παιδείας στην περιοχή.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του περιοδικού «Επίκαιρα», τις τελευταίες ημέρες, με τη συμμετοχή τοπικών μειονοτικών βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, πολιτικών κομμάτων στην Αθήνα αλλά και της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, έχει στηθεί στην πλάτη των παιδιών της μειονότητας ένα πολιτικό παιχνίδι, που τελικό στόχο έχει την de facto νομιμοποίηση του δικτύου παρα-εκπαίδευσης που δημιουργεί με μεθοδικότητα η Άγκυρα στην περιοχή.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, οι Αρχές του προξενείου, οι οποίες υπονομεύουν από το 2006 το νόμο Γιαννάκου για τη μειονοτική εκπαίδευση, κορυφώνουν φέτος τις προκλήσεις τους, προκειμένου να αποτρέψουν την εφαρμογή της ρύθμισης που προβλέπει ότι τα παιδιά της μειονότητας θα εγγράφονται στην Α΄ Δημοτικού μόνο εφόσον έχουν τελειώσει ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα των «Επίκαιρων», ο λόγος που υπονομεύεται η εφαρμογή του νόμου αυτού, είναι ότι η Τουρκία δια του προξενείου, απαιτεί τα δημόσια μειονοτικά νηπιαγωγεία να είναι δίγλωσσα και να διδάσκεται σε αυτά παράλληλα με την ελληνική και η τουρκική γλώσσα.

Ο στόχος της είναι διπλός: Να αποδείξει δια της υποχρεωτικής διδασκαλίας της τουρκικής και με τον αποκλεισμό των υπολοίπων, της καταγεγραμμένης πομακικής ότι η μειονότητα είναι εθνοτικά αμιγώς «τουρκική», αλλά και να παρεμποδίσει τα παιδιά της μειονότητας να μαθαίνουν να μιλούν από πολύ νωρίς άπταιστα την ελληνική.

Τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το προξενείο δείχνουν μεγάλη διαρροή των παιδιών της μειονότητας τόσο προς τα χριστιανικά γυμνάσια- λύκεια όσο και προς τα ελληνικά πανεπιστήμια κατά την προηγούμενη δεκαετία κι αυτό αποδίδεται στην αλλαγή πολιτικής της ελληνικής Πολιτείας απέναντι στα παιδιά των μουσουλμάνων από το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο.

Δεκάδες νέοι επίσης εγκατέλειψαν τα μειονοτικά γυμνάσια, όπως το Τζελάλ Μπαγιάρ, για να φοιτήσουν σε ελληνόγλωσσα γυμνάσια και λύκεια, στα οποία μετά τα δεκατρία διδάσκεται προαιρετικά η τουρκική ως δεύτερη γλώσσα- εναλλακτικά με τα αγγλικά ή τα γαλλικά.

Συνολικά, περί τους 5.000 νέους της μεινότητας γύρισαν την πλάτη στην καταπίεση του προξενείου στη δεκαετία 2000-2010 και επέλεξαν να σπουδάσουν σε ελληνικά πανεπιστήμια.

«Παρέμβαση» προξενείου

Το προξενείο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, αποφάσισε να λάβει μέτρα που να διασφαλίζουν ότι τα παιδιά των μουσουλμάνων θα πάψουν να γοητεύονται από τις… σειρήνες της ελληνικής Πολιτείας. Η προοπτική της ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων στην ελληνική κοινωνία ήταν κάτι που πάντοτε πολεμούσε, η δε γκετοποίηση είναι διαχρονικά η πολιτική του.

Έστησε έτσι σε πάρα πολλά χωριά της Ξάνθης και της Κομοτηνής ένα δικό του δίκτυο παρα- παιδείας με δίγλωσσα νηπιαγωγεία κατά παράβαση της ελληνικής νομοθεσίας.

Εξαπολύοντας μάλιστα μπαράζ πιέσεων κατά γονέων, κατάφερε να φοιτούν στα δίγλωσσα παρανηπιαγωγεία διπλάσιοι μαθητές απ’ ότι στα ελληνικά δημόσια μειονοτικά νηπιαγωγεία.

Το προξενείο ανέθεσε στον άμεσα ελεγχόμενο από αυτό σύλλογο επιστημόνων της μειονότητας να συντάξει και να διανείμει σε όλους τους ενδιαφερόμενους γονείς μια ειδική αίτηση προς τις κατά τόπους υπηρεσίες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Θράκη, της οποίας η τυχόν αποδοχή συνιστά de facto νομιμοποίηση του τουρκικού παρακράτους.

Με την αίτησή τους οι μουσουλμάνοι γονείς ζητούν την καθ’ εξαίρεσιν εγγραφή των μικρών μαθητών στα μειονοτικά δημοτικά με το επιχείρημα ότι στην περιοχή τους «δεν λειτουργούν επίσημα δίγλωσσα νηπιαγωγεία του ελληνικού υπουργείου Παιδείας».

Ο νόμος Γιαννάκου πράγματι προβλέπει την κατ’ εξαίρεσιν εγγραφή αλλά για την περίπτωση που δεν λειτουργούν δημόσια ελληνόγλωσσα νηπιαγωγεία, όχι δίγλωσσα νηπιαγωγεία, μοντέλο που απορρίπτει το ελληνικό κράτος!

Το θέμα απέκτησε γρήγορα διάσταση, καθώς, σύμφωνα με τα «Επίκαιρα», ο μουσουλμάνος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στη Ροδόπη, Αχμέτ Χατζηοσμάν, προσέγγισε στενό συνεργάτη του προέδρου του κόμματός του, Ευάγγελου Βενιζέλου, και πίεσε ώστε στο πλαίσιο της συγκυβέρνησης οι ελληνικές Αρχές να «κάνουν τα στραβά μάτια» και να δεχτούν τα πιστοποιητικά και τις αιτήσεις που συντάσσει κάτω από τη μύτη της Πολιτείας το προξενείο- καθοδηγώντας τους γονείς να παραβιάζουν το νόμο.

Το επιχείρημα του Χατζηοσμάν ήταν καταλυτικό: «Θέλετε να χαρίσουμε 17.000 ψήφους της μειονότητας στον ΣΥΡΙΖΑ;».

Η υπόθεση αυτή έχει γενικότερη πολιτική σημασία, καθώς οι τουρκικές Αρχές στήνουν τον τελευταίο χρόνο αθόρυβα παράλληλες παρακρατικές δομές στην περιοχή της Θράκης, τις επιβάλλουν ενάντια στις επιθυμίες της ελληνικής Πολιτείας κι έπειτα δημιουργούν τετελεσμένα με τελικό στόχο την αναγνώρισή τους.

Σύμφωνα με τα «Επίκαιρα», εσχάτως επιτυγχάνουν την αναγνώριση με σφραγίδα της ελληνικής Πολιτείας και «δικαστικών» πράξεων της ψευδομουφτείας, ενώ δημιουργούν κι ένα παρα- δίκτυο θρησκευτικών σχολείων για να αποσπάσουν μαθητές από τα ιεροσπουδαστήρια του ελληνικού υπουργείου Παιδείας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: