Ξεκίνησε προκαλώντας την συμπάθεια λέγοντας ότι στο κόμμα του θα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν δουλέψει, χρωστάνε, πονάνε και πεινάνε.
Προχώρησε επαναστατικά λέγοντας ότι θα πάνε όλα ...
Έκανε σύμπραξη με τον Μάνο γιατί ο παλιός είναι αλλιώς και αφού εξάντλησε τα περισσότερα τερτίπια της διαφήμισης πήρε και την κουρτίνα 3, δηλαδή την αρνητική διαφήμιση.
Έγραψε λοιπόν στην "Εξοχοτάτη" Μέρκελ.Το τι συγκίνηση έλαβε η Μέρκελ που διάβαζε την επιστολή δεν λέγεται! Ειδικά το σημείο που έγραφε «αν ήμουν στη θέση σας θα είχα στείλει στο διάολο τους Έλληνες» ένιωσε μια δικαίωση.. πως να το κάνουμε!
Τι είναι διαφημιστής;
αυτός που διαφημίζει κάτι
αυτός που ασχολείται επαγγελματικά με τη διαφήμιση
Ποιοι είναι μερικοί στόχοι του διαφημιστή;
1) Η προβολή των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος ή ατόμου ή υπηρεσίας με σκοπό την αποκόμιση κάποιου κέρδους
2) Να χρησιμοποιήσει την τεχνική της επιχειρηματικής δράσης που διαδίδει πληροφορίες για κάτι με σκοπό να επηρεαστεί η καταναλωτική συμπεριφορά
Τι είναι πολιτικός; ΔΕΝ είναι διαφημιστής.. είναι το προϊόν
Ο Τζήμερος λοιπόν έκανε αυτό που ξέρει καλά, προέβαλε τον εαυτό του ως προϊόν κι όποιος τσίμπησε, τσίμπησε.
Όταν λέμε τον εαυτό του.. εντάξει! "Παραποίησε" λίγο το βιογραφικό του γράφοντας ότι είναι πτυχιούχος (τώρα το έχει διορθώσει στην σελίδα του), αναγνώρισε υπερήφανα ότι είχε ψηφίσει 1-2 φορές στο παρελθόν, καταφέρθηκε ενάντια των ομοφυλόφιλων, υποκριτικά θεωρώ, γιατί γνωρίζω ότι έχει φίλους και μάλιστα καλούς (το πόσο 'κοντά' του είναι δεν ξέρω) και ξεκίνησε να κάνει αυτό που πέτυχε.
Γιατί, πέτυχε κύριε διαφημιστή η καμπάνια!. Το "προϊόν σας" συζητείται σε όλους τους κύκλους. Εκεί εντάσσεται κι η δική μου αναφορά (πρώτη και τελευταία) αλλά και όλων των μέσων στην αφεντομουτσουνάρα σας.
Για να μη μακρηγορήσω θα πω ότι προσωπικά ασπάζομαι την άποψη της κυρίας Ακρίτα που σοφά έγραψε στο λογαριασμό του facebook της:
«Εγώ πάλι θα πρότεινα να πάει στο διάολο ο κάθε πικραμένος που την είδε πολιτικός ηγέτης ξαφνικά και στέλνει επιστολές στην «Εξοχοτάτη» Μερκελ, όπως την αποκαλεί. Στο διάολο κι ακόμη παραπέρα. Πώς το ακούτε κ. Τζήμερε»;
Έγραψε λοιπόν στην "Εξοχοτάτη" Μέρκελ.Το τι συγκίνηση έλαβε η Μέρκελ που διάβαζε την επιστολή δεν λέγεται! Ειδικά το σημείο που έγραφε «αν ήμουν στη θέση σας θα είχα στείλει στο διάολο τους Έλληνες» ένιωσε μια δικαίωση.. πως να το κάνουμε!
Τι είναι διαφημιστής;
αυτός που διαφημίζει κάτι
αυτός που ασχολείται επαγγελματικά με τη διαφήμιση
Ποιοι είναι μερικοί στόχοι του διαφημιστή;
1) Η προβολή των χαρακτηριστικών ενός προϊόντος ή ατόμου ή υπηρεσίας με σκοπό την αποκόμιση κάποιου κέρδους
2) Να χρησιμοποιήσει την τεχνική της επιχειρηματικής δράσης που διαδίδει πληροφορίες για κάτι με σκοπό να επηρεαστεί η καταναλωτική συμπεριφορά
Τι είναι πολιτικός; ΔΕΝ είναι διαφημιστής.. είναι το προϊόν
Ο Τζήμερος λοιπόν έκανε αυτό που ξέρει καλά, προέβαλε τον εαυτό του ως προϊόν κι όποιος τσίμπησε, τσίμπησε.
Όταν λέμε τον εαυτό του.. εντάξει! "Παραποίησε" λίγο το βιογραφικό του γράφοντας ότι είναι πτυχιούχος (τώρα το έχει διορθώσει στην σελίδα του), αναγνώρισε υπερήφανα ότι είχε ψηφίσει 1-2 φορές στο παρελθόν, καταφέρθηκε ενάντια των ομοφυλόφιλων, υποκριτικά θεωρώ, γιατί γνωρίζω ότι έχει φίλους και μάλιστα καλούς (το πόσο 'κοντά' του είναι δεν ξέρω) και ξεκίνησε να κάνει αυτό που πέτυχε.
Γιατί, πέτυχε κύριε διαφημιστή η καμπάνια!. Το "προϊόν σας" συζητείται σε όλους τους κύκλους. Εκεί εντάσσεται κι η δική μου αναφορά (πρώτη και τελευταία) αλλά και όλων των μέσων στην αφεντομουτσουνάρα σας.
Για να μη μακρηγορήσω θα πω ότι προσωπικά ασπάζομαι την άποψη της κυρίας Ακρίτα που σοφά έγραψε στο λογαριασμό του facebook της:
«Εγώ πάλι θα πρότεινα να πάει στο διάολο ο κάθε πικραμένος που την είδε πολιτικός ηγέτης ξαφνικά και στέλνει επιστολές στην «Εξοχοτάτη» Μερκελ, όπως την αποκαλεί. Στο διάολο κι ακόμη παραπέρα. Πώς το ακούτε κ. Τζήμερε»;
πηγή: εμφάνιση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου