Το grammaline δεν παίρνει θέση και δεν ταυτίζεται με την πολιτική άποψη των άρθρων που αναδημοσιεύονται. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ: Βενιζέλος: Αυτό που έκανες ήταν αλητεία, ντροπή σου- ΓΑΠ: Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με Σαμαρά

Εμφύλιος πόλεμος έχει ξεσπάσει πάνω από το πτώμα του ΠΑΣΟΚ μεταξύ του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και του Ευάγγελου Βενιζέλου, μετά την καταψήφιση του άρθρου του πολυνομοσχεδίου για τις τράπεζες την περασμένη εβδομάδα.
Τα σενάρια για κινήσεις του πρώην πρωθυπουργού προκειμένου το ΠΑΣΟΚ να αποχωρήσει από την κυβέρνηση είναι απτά, 
όπως θα δείτε και από τους παρακάτω διαλόγους οι οποίοι μαρτυρούν ότι οι σχέσεις των δύο αντρών είναι στα άκρα. ...


Διαβάστε τον διάλογο που είχαν όπως τον δημοσιεύει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα»:

Ο κ. Βενιζέλος μπαίνει μέσα στο γραφείο στέκεται μπροστά του και χτυπάει με δύναμη το χέρι του στο γραφείο.

Βενιζέλος: Αυτό που έκανες ήταν αλητεία. Εκμεταλλεύεσαι το κρίσιμο της κατάστασης και προσπαθείς να δημιουργήσεις πρόβλημα αποδομώντας με στην κοινοβουλευτική μας ομάδα. 
Θες να ρίξεις την κυβέρνηση; Δεν συνειδητοποιείς την κατάσταση; τον ρώτησε σε έντονο ύφος. Δεν έλαβε καμία απάντησε και συνέχισε

Βενιζέλος: Ντροπή σου

Παπανδρέου: Να σου πω...

Βενιζέλος: Δεν με ενημέρωσες, δεν ήρθες στην ΚΟ να πεις τις απόψεις σου (Ο Παπανδρέου τον κοιτάει τσαντισμένος)

Βενιζέλος: Δεν έπιασες ούτε εμένα προσωπικά να μου πεις ότι έχεις πρόβλημα

Παπανδρέου: Βαγγέλη, εγώ έχω τις αξίες μου

Βενιζέλος: Ποιες αξίες σου μωρέ;

Παπανδρέου: Είναι γνωστές οι απόψεις μου

Βενιζέλος: Τι μου λες; Ξέρεις καλά ότι εμείς πιέσαμε για μια ρύθμιση που να εξυγιαίνει τις τράπεζες (Ο ΓΑΠ τον κοιτάει χωρίς να μιλάει)

Βενιζέλος: Δεν είναι έντιμη η στάση σου. Τη δική σου πολιτική εφαρμόζουμε. 
Θες να μας βγάλεις απατεώνες ότι κάνουμε τα χατίρια των τραπεζών

Παπανδρέου: Εγώ, ως πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς πρέπει να παρακολουθώ αυτά που συμβαίνουν στις τράπεζες παγκοσμίως

Βενιζέλος: Ανέλαβε τις ευθύνες σου, που είναι πολλές, και κάνε ότι νομίζεις. 
Δεν είμαι διατεθειμένος να δεχθώ τέτοιου είδους συμπεριφορές

Παπανδρέου: Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με το Σαμαρά...

Βενιζέλος: Με το Σαμαρά θα πάμε, με το Σαμαρά

Ξεκινάει νέος κύκλος έντασης

Βενιζέλος: Αυτό που κάνεις συστηματικά είναι να στέλνεις δικούς σου στη ΔΗΜΑΡ, παρότι αυτοί σε πολέμησαν πάντα και δεν ψήφισαν τίποτα δικό σου

Παπανδρέου: Ποιους δικούς μου στέλνω;

Βενιζέλος: Τον Σκανδαλίδη, τον Μπεγλίτη

Παπανδρέου: Α αυτούς... δεν τους στέλνω εγώ

Η συζήτηση συνεχίστηκε λίγο ακόμη και έληξε κακήν κακώς.

πηγη                                                       ,

Δεν υπάρχουν σχόλια: