Το grammaline δεν παίρνει θέση και δεν ταυτίζεται με την πολιτική άποψη των άρθρων που αναδημοσιεύονται. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Ένας άνθρωπος που ΔΥΣΤΥΧΩΣ δε σεβάστηκα !!!! (video)

Ένας άνθρωπος που ΔΥΣΤΥΧΩΣ δε σεβάστηκα !!!
Τον είχα για τρελό, τον άμοιρο !!!
Μόλις μου το έστειλε φίλος και είπα ... «έτσι για πλάκα, ας το δω» .. και έπαθα πραγματικά την πλάκα μου !!
Δείτε το βίντεο και ΜΕΤΑ κρίνετε...
Τη στιγμή που έχουμε πήξει από τους «μετά Χριστό προφήτες...», εδώ έχουμε αδιάσειστα τεκμήρια - ντοκουμέντα, ώστε για άλλη μια φορά να πούμε : 
από μικρό κι από τρελό, μαθαίνεις την αλήθεια !!! ...

Είμαι ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ και βαθιά ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ με τον εαυτό μου, διότι ένας άνθρωπος που ποτέ δε σεβάστηκα... μούβαλε σήμερα τα γυαλιά και με προσγείωσε (έβλεπε ποιο μακριά, πιο βαθιά και πιο ουσιαστικά, από ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ άλλον σοβαροφανή και μεγαλοσχήμωνα, που ασπαζόμουνα)!!!
.. και μη μου πείτε ότι .. εσείς το ξέρατε και εγώ ήμουν ο στραβός !!
Συγνώμη Κύριε ... !!!
Ξετυλίγουμε σε ένα 13λεπτο βίντεο το κουβάρι της φαύλης Μεταπολίτευσης που περνά μπροστά από τα μάτια μας σαν ταινία με τις προφητείες και τις προβλέψεις του Βασίλη Λεβέντη, του προέδρου της ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΩΩΝ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: