Το grammaline δεν παίρνει θέση και δεν ταυτίζεται με την πολιτική άποψη των άρθρων που αναδημοσιεύονται. Δημοσιεύονται όλα για την δική σας ενημέρωση.

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ : Αγαπητοί μου συνέλληνες σας έχω πει ήρθαμε και θα μείνουμε μέχρι το τέλος

Αρτέμης Σώρρας
Αγαπητοί μου συνέλληνες σας έχω πει ήρθαμε και θα μείνουμε μέχρι το τέλος, θα αποκατασταθεί όλη η αλήθεια και θα εκτελέσουμε το ψέμα.  
Μέχρι τώρα σας προκαλούσαν φόβο και με αυτόν σας καταδυνάστευαν, τώρα αυτά τα ζώα φοβούνται πιο πολύ από εσένα, έχουν παγώσει δεν ξέρουν τι να κάνουν. ...
Μιλήσαμε εγώ Αρτέμης Σώρρας και ο Λαμπράκης με Βαλσαμάκη 45 λεπτά στην βουλή της Κύπρου σε όλα τα κυπριακά και ξένα κανάλια και δεν το έδειξαν πουθενά, ενώ είχαμε συνάντηση 1 ώρα περίπου με τον πρόεδρο της βουλής της Κύπρου για τις προτάσεις και καταθέσεις ομολόγων μας στον λογαριασμό της κυπριακής δημοκρατίας.  
Συνέλληνες και συνέλληνες κύπριοι, οι αποδείξεις μιλούν τα συμπεράσματα δικά σας.  

Εμείς ότι μιλάμε και κάνουμε είναι με αποδείξεις, όλοι οι άλλοι ότι μιλούν και κάνουν με αποδείξεις είναι προδότες, εγκάθετοι, ανθέλληνες, παραδόπιστοι, δόλιοι, σκύτινοι, υπόγειοι, δολοπλόκοι, δουλεύοντας για δογματισμένα αφεντικά και όχι για το συμφέρον της πατρίδας των ελλήνων, των ανθρώπων, της ελευθερίας, της ανάπτυξης, της δημοκρατίας. 

Ξανάλεω, μονό ένωση ελλήνων απανταχού της γης εδω και τώρα, είναι εντολή και καθήκον.

grammaline

Δεν υπάρχουν σχόλια: