Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Στην καφετέρια Κασιδιάρης - Κανέλη - Δούρου

-Σερβιτόρος:  γεια σας τι θα πάρετε;
-Κασιδιαρης: ένα Freddo capuchino με καννέλη καλά χτυπημένο..
-Δούρου:  εγώ ένα νεράκι ευχαριστώ..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Προσθέστε το σχόλιο σας