Σάββατο 9 Ιουνίου 2012
Στην καφετέρια Κασιδιάρης - Κανέλη - Δούρου
-Σερβιτόρος: γεια σας τι θα πάρετε;
-Κασιδιαρης: ένα Freddo capuchino με καννέλη καλά χτυπημένο..
-Δούρου: εγώ ένα νεράκι ευχαριστώ..!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσθέστε το σχόλιο σας
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Προσθέστε το σχόλιο σας